Marketing webových stránek

SEO (optimalizace pro vyhledávače)

SEO (optimalizace webů pro vyhledávače) představuje soubor technik a postupů, při které zvýšíme „nalezitelnost“ Vašich webových stránek na internetu.

 

kvalitní SEO

  • Zajistí zobrazování na vyšších pozicích ve vyhledávačích
  • Dopomůže ke zvýšení návštěvnosti webu a míry konverze
  • Přispěje k minimalizaci odchodu z webových stránek.
  • Sníží náklady na zákaznickou podporu.

Optimalizace pro vyhledávače je důležitá

 

PPC (platba za kliknutí)

Pokud chcete zvýšit prodejní výkon a posílit návštěvnost webu, pak můžete využít PPC reklamu.

  • Zajišťuje příliv nových návštěvníků z webů Seznam.cz, Google.cz, Facebook.com, apod.
  • Nejčastějším zprostředkovatelem PPC reklam je Google AdWords, Sklik od Seznamu a Facebook Ads.

Nutné je chytře nastavit PPC kampaň

  • Navrhnout strategii, strukturu i vhodné metriky úspěšné propagace
  • Připrait strategii na míru a garantovat průběžně maximální využití prostředků vložených do PPC kampaně.

Strategie a návrh marketingu pro internetové řešení

UX (uživatelská přívětivost)

Umožněte každému klientovi snadnou a rychlou orientaci na Vašem webu.

  • Podkladem je podrobná analýza uživatelské přívětivosti
  • Obvykle je nutné upravit strukturu webu a texty tak, aby jim návštěvníci rozuměli a rychle se z nich stali Vaši spokojení zákazníci
  • Analýza uživatelské přívětivosti sníží riziko odchodů klientů a přispěje k vyšší efektivitě Vašich webových stránek

 

Sociální sítě

Sociální sítě, a hlavně Facebook, jsou v poslední době velmi často skloňovaným tématem ve všech médiích.

  • Efektivní využití sociálních sítí Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, ...
  • Strategie prezentace na sociálních sítích
  • Je vhodné i další využití online médií

Sociální sítě součastí Vašeho webu

Kvalitní web s redakčním systémem InternetPortal.cz pro vás na míru vyvine společnost C26 s.r.o.

Web či eshop napojený na účetní a skladové systémy.

C26 s.r.o. logo